OUTOKUMMUN PURSISEURA RY                   Jäsentiedote 1 / 2007

torstai, helmikuu 1, 2007

Hyvät pursiseuran jäsenet.

Taas on vuosi vaihtunut ja järvet ovat vihdoinkin saaneet jääpeitteen. Nyt on talven paukkuessa nurkissa hyvää aikaa muistella viimekesän veneilymuistoja. Sekä alkaa suunnittelemaan tulevan kesän reissuja ja mikäs sen mukavampaa on aloittaa kausi kun käydä haistelemassa uusia tuulia Vene07 messuilla. Alhaalla olevat kuvat ovat viimevuoden valokuvauskilpailun parhaimmisto, ensimmäinen ja toinen sija menivät Martti Liimataiselle ja pronssi Jari Airaksiselle. Onnea heille menestyksen johdosta. Tässä on tietoja alkukevään tapahtumista.

Hallituksen kokous:
Hallituksen kokous on Säpäkässä ( Louhelankatu 17, Outokumpu ) 14.2 klo: 18:00
Tänä vuonna hallitukseen kuuluvat seuraavat henkilöt:
Jari Airaksinen, Pentti Auvinen, Valto Holopainen, Huugo Issakainen, Hannu Karppa,
Martti Liimatainen, Mirja Pirhonen ja Jari Turpeinen

Venemessut:
Outokummun matkailu järjestää venemessumatkan lauantaina 17.2. Lähtö on 6:00 matkahuollolta. Matkan hintaa ei vielä tiedetä tarkaksi koska se riippuu lähtijöiden määrästä. Outokummun matkailu on antanut tällaiset tiedot, jos lähtijöitä on 20 – 25 henkeä niin hinta on silloin 50 € jos lähtijöitä on yli 25 niin hinta putoaa 40 € / hlö. Ilmoittautumiset Outokummun matkailuun puh. 013 - 554 793
8.2 mennessä. Matka toteutuu jos lähtijöitä on vähintään 20.

Vuosikokouskutsu:
Kevätkokous pidetään Säpäkässä ( Louhelankatu 17, Outokumpu ) 23.2 klo 18:00 missä käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kahvitarjoilu

Kiitoksia luottamuksesta hyvät veneilytoverit ja mukavaa kevään odotusta, toivottavasti nähdään venemessumatkalla.

Kunnioittaen

Jari Turpeinen Kommodori